- In decursul activității, o societate comerciala trece prin numeroase transformări, modificând după necesități, parte din caracteristicile avute în vedere la momentul înființării.
- Astfel, se constată că este necesară câteodată, schimbarea denumirii societății, a sediului, a asociaților, administratorului sau este necesară numirea mai multor administratori, obiectul de activitate este neîndestulător în raport cu viziunea administratorului, unele obiecte de activitate necesită autorizare, este necesară deschiderea unui punct de lucru si, eventual autorizarea activității pe acest punct, etc. situație ce trebuie adusă la cunoștința autorităților prin efectuarea unor mențiuni la Oficiul Registrului Comerțului și/sau în fața altor autorități ale statului.
- Dacă te afli într-una dintre situațiile descrise mai sus, și nu numai, te putem ajuta să rezolvi problema cu care te confrunți, fără să stai la cozi, fără birocrație și bătăi de cap!
Costuri:
- de la 150 de lei, în funcție de complexitatea operațiunilor necesare ducerii la îndeplinire a viziunii manageriale.
Servicii oferite:
- actualizare date de identificare asociați/administratori – 300 lei;
- autorizare activități;
- cesiune părți sociale (în funcție de numărul asociaților) – 800 lei;
- declararea beneficiarului real – 150 lei;
- deschidere/închidere punct de lucru – 450 lei;
- excludere asociați – 700 lei;
- eliberare certificate constatatoare, copii certificate, duplicat documente – 150 lei;
- găzduire sediu social (până la un an) – 1200 lei;
- modificare/extindere obiect de activitate – 550 lei;
- majorare/micșorare capital social – 800 lei;
- numire/revocare/prelungire mandat administrator – 550 lei;
- prelungire sediu social – 450 lei;
- prelungirea duratei de funcționare a societății – 800 lei;
- radiere obiect de activitate – 500 lei;
- redactare act constitutiv – 400 lei;
- rezervare denumire – 150 lei
- schimbare sediu social – 650 lei;
- schimbare denumire persoană juridică – 650 lei;
- suspendarea/reluarea activității – 350 lei;
- etc.
- NOTA: Tarifele afișate includ toate taxele de la Registrul Comerțului și onorariul nostru pentru consultanța inițială, redactarea înscrisurilor necesare, asistența și reprezentarea în fața organelor competente.
De ce sa colaborezi cu noi?
- vom gasi impreuna cele mai bune solutii pentru firma ta: cea mai potrivita forma de organizare, tipul de impozit pe care sa-l platesti, daca sa fie platitoare sau nu de TVA, care este cea mai avantajoasa varianta pentru sediul social, etc.
- nu stai la cozi cautand formulare sau asteptand consultanti care sa te indrume in legatura cu modalitatea in care trebuie completate documentele;
- ne ocupam de intreaga documentatie si intregul parcurs al dosarului, de la intocmirea documentelor, reprezentarea la Registrul Comertului si ridicarea actelor;
- oferim consultanta juridica, la cerere, si dupa inceperea activitatii, va putem pune in legatura cu cei mai buni economisti si consultanti fiscali pentru ca tu sa te concentrezi doar asupra SUCCESULUI!