Mențiuni firme

Dec 9, 2020 Infiintari firme
  • In decursul activității, o societate comerciala trece prin numeroase transformări, modificând după necesități, parte din caracteristicile avute în vedere la momentul înființării.
  • Astfel, se constată că este necesară câteodată, schimbarea denumirii societății, a sediului, a asociaților, administratorului sau este necesară numirea mai multor administratori, obiectul de activitate este neîndestulător în raport cu viziunea administratorului, unele obiecte de activitate necesită autorizare, este necesară deschiderea unui punct de lucru si, eventual autorizarea activității pe acest punct, etc. situație ce trebuie adusă la cunoștința autorităților prin efectuarea unor mențiuni la Oficiul Registrului Comerțului și/sau în fața altor autorități ale statului.
  • Dacă te afli într-una dintre situațiile descrise mai sus, și nu numai, te putem ajuta să rezolvi problema cu care te confrunți, fără să stai la cozi, fără birocrație și bătăi de cap!

Costuri:

  • de la 150 de lei, în funcție de complexitatea operațiunilor necesare ducerii la îndeplinire a viziunii manageriale.

Servicii oferite:

  • eliberare certificate constatatoare, copii certificate, duplicat documente, rezervare denumire;
  • declararea beneficiarului real;
  • actualizare date de identificare asociați/administratori;
  • autorizare activități;
  • modificare denumire persoană juridică;
  • cesiune părți sociale cu sau fără excludere asociat/administrator;
  • modificare/extindere obiect de activitate cu sau fără autorizare;
  • deschidere/închidere punct de lucru;
  • majorare/micșorare capital social;
  • numire/revocare/prelungire mandat administrator;
  • prelungire sediu social;
  • prelungirea duratei de funcționare a societății;
  • radiere obiect de activitate;
  • redactare act constitutiv;
  • suspendarea/reluarea activității;
  • etc.

De ce sa colaborezi cu noi?

  • vom gasi impreuna cele mai bune solutii pentru firma ta: cea mai potrivita forma de organizare, tipul de impozit pe care sa-l platesti, daca sa fie platitoare sau nu de TVA, care este cea mai avantajoasa varianta pentru sediul social, etc.
  • nu stai la cozi cautand formulare sau asteptand consultanti care sa te indrume in legatura cu modalitatea in care trebuie completate documentele;
  • ne ocupam de intreaga documentatie si intregul parcurs al dosarului, de la intocmirea documentelor, reprezentarea la Registrul Comertului si ridicarea actelor;
  • oferim consultanta juridica, la cerere, si dupa inceperea activitatii, va putem pune in legatura cu cei mai buni economisti si consultanti fiscali pentru ca tu sa te concentrezi doar asupra SUCCESULUI!